18 lis 2014

Rozdział 5

-Jesteś bardzo seksowna-powiedział ilustrując mnie całą od góry do dołu w między czasie oblizując wargę

-Dzięki-powiedziałam i ściągnęłam kurtkę i resztę ciuchów, Harry zrobił to samo i wziął ze mnie przykład. Harry chwycił mnie za tyłek i podniósł.  Lekko podskoczyłam i owinęłam nogi wokół Jego bioder. Był cholernie seksowny i pociągający. Uśmiechnął się i rzucił mnie na łóżko. Zaczęłam masować Jego kolegę zsuwając się w dół. On jednak chwycił mnie pod pachami i przesunął do góry. Rozsunął mi uda i wszedł we mnie szybko i głęboko. Był silny, a ja w tamtej chwili czułam to na sobie, wszedł we mnie jeszcze ostrzej. Wbijałam mu paznokcie w plecy, w życiu nie pieprzyłam się tak zajebiście. Harry poruszał się we mnie jeszcze szybciej i mocniej niż na początku, doszliśmy. Poczułam Jego ciepłą spermę w sobie. Dyszeliśmy. Wyszedł ze mnie.

-To było zajebiste-jęknęłam

-Ty jesteś zajebista, nigdy nie dupczyłem się z laską, która by nie krzyczała. Wszystkie darły mordy, a ty nic-powiedział ubierając na siebie bokserki

-Mam pomysł, bądź moją panienką do seksu. Wchodzisz w to?-idzie jak z płatka

-Okay. Tylko w jakie dni?-błagam tylko nie piątki

-Codziennie-co!?

-Ja mam trochę daleko do Ciebie-warknęłam

-Zamieszkasz tu-no chyba Cię pojebało, ale muszę przyznać że nie owija w bawełnę, po prostu gada od rzeczy.

-Nie, nie zamieszkam tu-pierwszy raz mu się sprzeciwiłam. Przycisnął mnie do łóżka. 

-Jak ja powiedziałem, że tak ma być to tak będzie-czyli jak się mu ktoś sprzeciwi to się wkurwia

-Okay, ale ja muszę chodzić do pracy-nie mogę z nim zamieszkać, kurwa mać

-Ja będę Ci płacił, tylko musimy po twoje rzeczy pojechać-Boże dlaczego ja?

-Dobra, ale po moje rzeczy jadę sama. I mam pytanie. Czego ode mnie wymagasz?

-Seksu i posłuszeństwa, jeżeli ja Ci coś karzę to ty to robisz. Po prostu się mnie słuchasz jak pies pana-to żeś przygiął z tym porównaniem

-Przed chwilą nazwałeś mnie psem!-wybuchnęłam 

-----------------------------------------------------------------------------

                                   2 Komentarz=NEXT

Oto linki na moje inne ff:

http://harrystyles-fanfiction-goout.blogspot.com

http://we-are-a-secret-cant-be-expose.blogspot.com

I na bloga z imaginami:  http://harry-niall-louis-liam-zayn123.blogspot.com 

Proszę o szczere opinie. Przepraszam, że rozdział taki krótki :(

Do napisania :) http://harrystylesffbaddaybadlife.blogspot.com/

4 komentarze:

  1. Świetny <3 <3 Harry jest wredny :( Ale i tak go kocham <3

    Wpadnij do mnie, pojawił się rozdział 10
    http://one-story-one-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny <3
    Mam nadzieję, że szybko będzie next

    OdpowiedzUsuń
  3. Kooocham! <3 czekam na next ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na next! Wpadaj do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Lydia Land of Grafic